svar på frågestund från aliccq


Svar; Folk blir riktigt ledsna när dem inte står med på det svaret
men jag vill inte välja ut nån .. Men om jag måste välja är det nog..
Rebecca, Malin, & några bruds som ska gå i min klass.
Sorry Cecu men vi har inte träffats på länge. saknar dej med <3

Svar; Inte så många, eftersom alla har slutat blogga nu ..
Ja d ska jag, men tror inte nästnästa
Har slingrat håret i hela mitt liv 4 gånger .. 3 gånger blondare och en gång brunt
Saknar dej också, tur att vi sågs i fredags ! <3

Svar; May sometimes ..

Svar; Det har du frågat många gåner till mig, gumman
Typ alla som har bloggar xD kram

Svar; Usch, nej! D är d jag står emot mest !

Svar; Hej Amanda! :D

Jag gillar David Guetta fett mke!
Asså alla hans låtar han sjunger är lxm bra!
Lxm, Lady gaga har bara gjort 2 bra låtar, och alla hans är lxm bra!
Röd är min favvifärg tror jag
Tacos

Svar; Hej sofie din lilla körv ! <3
Jag tycker du är en ursöt liten sak!
Puss <3

Alla kommentarer ♥
What's your name, honey?: hermy

Välj ett nummer mellan 0-100

De som gissar rätt nummer får en länkning!

imorgon

2010-08-22 @ 11:01:43
URL: http://hermy.blogg.se/
What's your name, honey?: Din älskling Evelina <3

är jag bruds som kommer börja i din klass? xD <33333

miss u <333333333

2010-08-22 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din åsikt här, men kom ihåg, alla onödiga kommentarer tas bort! :*:

Trackback
RSS 2.0