min dag ..

Hej alla fula fulingar & alla söta sötisar !
Idag mötte jag Sofie vid kebaben, och min pappa skjusade oss till slussen
Vi tog båten över och massa nolifers sa fjortisar, men vi ba iggade, för dem har ändå inge liv -.-
Vi träffa dels Olivia Och emma och sen va vi m dem,
HAHAH måste bara säga en grej!
Jag: D var en gång ett fartyg med 1000 passagerare ombord och en av dem var en afrikanska .
Skeppet sjönk och alla dog utom afrikanaren! varför?
Emma & Olivia: ?
Jag: Hon fick en sticka i fingret och flöt på den HAHAAHAHHAAHHAAHH
Emma : .......................
Olivia: HAHHAHA
(Efter en stund)
Emma: Amen, vad är d ända bra att gifta sig med en blondin?
Jag & Olivia : ?
Emma: Då får man stå på handikapsplatsen, HAHHAHAH
jag: ....................................................
Olivia: HAHHAHHAHAHAHAHAH
men dem tagga hen så vi träffa Andrea & Clara
Har saknat Clara så jävla mke ! omg <3
Iallfall så åkte vi pop och så fastnade två styckna i den och då hade vi tråk så vi skojade m en sur som jobba där och ba:
Jag & Clara: Om ni inte får ut dem , så kan ni sätta snoppen i en flaska så kan dem kissa där
Sura killen: DU! d är inte rätt läge att skämta nu! Jag har en stor lust att slänga ut dig!!!!!!!
Jag: Okejokejokej, chilla.......
Omg....
Iallfall så såg jag och Andrea en feeeeeeeeeeeeeeeeeeeett snygg kille i pop, så vi typ förföljde dem och dem åkte på oss i radiobilarna!
Sen vi skulle fråga nr, så vi clara gick fram och ba:
Clara: Har ni guldkort?
Killen: Venne, vad e d?
Clara: VET DU INTE VAD GULDKORT ÄR?
Killen: Asså, jag bor i sundsvall
Men sen vi satte oss med dme när dem satt och åt hhaha :p
Men vi snacka m dem sen vi dissa dem , för dem ville tpy inte åka med oss, hahah -.- fölr dem var ojämna, men jag kom typ hem 10 :p
Okej, d här blev ett väldigt långt inlägg .. Pus
s!


Alla kommentarer ♥
What's your name, honey?: jennifer

sv: jo, jag mår bra ! självdå ? :)

2010-08-19 @ 23:12:29
URL: http://jannsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din åsikt här, men kom ihåg, alla onödiga kommentarer tas bort! :*:

Trackback
RSS 2.0