Ikea

Hej!

Ikea idag ! -.- Inte så kul, fick jätteont i bena, för vi gick omkring skitlänge..
Men fick iallfall med mig hem, en skithög madrass t sängen & lakan ;)
Vi skulle tagga t gina och köpa H-mjukisbyxor (Tro mig, kommer inte köpa alla färger, som med jackorna, bara dem svarta byxorna!) Men dem hade stängt för vi åkte till ikea så sent, så d hade redan stängt
Ska träffa Malin snart.. Hon ska bara äta .. D ska jag också, mne senare ikväll ehhehehh (:
Vi ska typ t Maxi hahaha Men vi hörs, alla snälla bloggläsare





Ingen skit ska få komma imellan oss igen .. vi är värda bättre, syster

Alla kommentarer ♥
What's your name, honey?: - felu -

Alicia jag ber dig täck över bilden som du har gjort på fb :) pussi älskar dig bebis <3

2010-08-21 @ 23:37:07
URL: http://feliciawallsen.blogg.se/
What's your name, honey?: sandra

Hej, vart har du köpt din adidas tröja du har på bilden?<3

2010-08-22 @ 11:27:44
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din åsikt här, men kom ihåg, alla onödiga kommentarer tas bort! :*:

Trackback
RSS 2.0